Pagina's

woensdag 2 augustus 2017

Happy Holidays

Vandaag laat ik jullie alvast een kerstcreatie zien.


Als basis heb ik de shape art mal "Flag" van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik heb het prachtige design papier Christmas Eve van Noor! Design gebruikt. Dit zijn echt de traditionele kleuren voor kerst ... I love it !!! Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton en vervolgens het design papier. Alle randen zijn met een distresser bewerkt. Het kraft karton heb ik allemaal met een beetje witte gesso van Dutch Doobadoo bewerkt.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Flag

Aan de rechterkant van de kaart heb ik de nieuwe randmal met strikken gebruikt. Het kerstplaatje is uit de nieuwe serie vintage plaatjes Happy Holidays van Noor! Design. Deze heb ik gemat op een rechthoekige mal van Noor! Design. Deze heb ik uit wit karton gestanst.
Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Aan de rechtekant van dit plaatje heb ik de nieuwe lantaarnpaal uit kraft karton gestanst. Deze komt uit de serie Winter Wishes. Aan de linkerkant, onder het bloementoefje heb ik hulsttakjes gedaan. Verder heb ik nog een papieren kleedje gebruikt, een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts en een paar belletjes die ik met rood twine draad vast heb gebonden aan de lantaarnpaal.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

2 opmerkingen: