Pagina's

woensdag 9 augustus 2017

B-Day

Hallo allemaal,

Als je even geen inspiratie meer hebt, is het handig om een kant-en-klare sketch erbij te pakken. Dat heb ik ook gedaan en heb de sketch gebruikt uit het nieuwe Noor! Magazine.


Het designpapier is van Noor! Design Secret Garden. Het plaatje heb ik geplakt op een Noor! Design blauwe mal die ik uit kraft papier heb gestanst. Bij het plaatje vond ik het fototoestelletje wel leuk bijpassen. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en daarna de ge-emboste gedeeltes beïnkt met distress inkt.

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010

De bloemetjes heb ik gestanst uit designpapier. In het midden van de bloemetjes heb ik een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit. De parels heb ik ook gebruikt op het verticale bruine strookje papier. Achter de bloemen heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Paper Art bladeren geplakt. Ik vind ze echt superleuk!

Dutch Paper Art Leaves
472.948.049

 Bovenop het groene takje heb ik een klein vlindertje uit de Dutch Doobadoo Paper Art Butterfly geplakt. Dit blijft toch wel één van mijn favoriete Paper Art.

Dutch Paper Art Butterfly
472.948.007

In beide hoeken bovenaan de kaart heb ik nog de Dutch Doobadoo Paper Art Corners gebruikt. 

Dutch Paper Art Corners
472.948.004

Verder heb ik nog onderaan de Noor! Design One of a Kind Alfabetbanner gebruikt. En rechtsboven een blauwe hoekmal. 

Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




1 opmerking: